trollhättans stad Fallens Dagar
Klassiker i ny tappning
Trollhättans stadsfestival, Fallens dagar, har funnits sedan 1959. Inför 60 års-jubileet 2019 fick Where is my pony i uppdrag att ta fram ett grundläggande kommunikationskoncept med budskap och grafik som ska bidra till att långsiktigt utveckla, förnya och förstärka festivalens unika identitet.
Festivalens unika tillgång – vattnet – tar plats i både budskap och grafik.
Festivalens unika tillgång – vattnet – tar plats i både budskap och grafik.
![](https://a.storyblok.com/f/145874/3029x1703/2cd6a8a820/fallensdagar_bg_whereismypony.webp/m/)
![](https://a.storyblok.com/f/145874/2400x2487/1d37b7bc5a/fallensdagar_hand_whereismypony.webp/m/)
![](https://a.storyblok.com/f/145874/1804x979/540c6a3952/fallensdagar_personer_whereismypony.webp/m/)
![](https://a.storyblok.com/f/145874/1200x600/30c04417cf/fallensdagar_60_whereismypony.webp/m/)
![](https://a.storyblok.com/f/145874/736x516/b38224744d/fallensdagar_affischer_whereismypony.webp/m/)
![](https://a.storyblok.com/f/145874/983x810/e9fd5163c5/fallensdagar_event_whereismypony.webp/m/)