AP&T på EuroBLECH 2022
Framtidens produktion i fokus på EuroBLECH
Eftersom mässan utfördes under coronapandemin var vi noga med att följa utvecklingen av restriktioner – vecka till vecka – för att anpassa oss efter förändringarna. Genom att undvika trånga passager och skapa tillräckligt med utrymme, kunde vi se till att besökarna kände sig bekväma och säkra i AP&T:s monter. Vi valde att göra montern med en varm och inbjudande känsla, vilket hjälpte till att skapa en avslappnad och öppen atmosfär.

Inbjudande och modern monter
Strategin var att särskilja sig från andra företag genom att betona företagets skandinaviska ursprung. Montern innehöll skandinavisk design, trä och bilder från Sverige. Det fanns en stort loungeområde och en fysisk modell av en komplett produktionslinje. Besökarna kunde också använda 3D-skärmar och 3D-glasögon för att se produktionslinjen.





Efter fyra års uppehåll blev mässan en succé för AP&T
Så här skriver AP&T själva efter mässan:
“It was a lot of fun to once again be back at EuroBLECH and meet the industry in such a large context and after such a long break. We had a good flow of visitors to our booth, almost as many as before the pandemic. Obviously, there’s great interest in what we have to offer customers. For instance, our 3D production line and process presentations received a lot of attention. They provided a virtual tour of how it all works,” says Michael Hunger, Director and Head of Sales and Marketing Europe at AP&T.
“It was a very exciting week. I would like to extend my thanks to everyone in the team who made our participation in EuroBLECH a success, especially after many interesting meetings,” he says.