Naturskyddsföreningen

Tillbaka till naturen

Art Direction / Content / Copywriting / Design / Hållbarhet / Konceptutveckling / Utställning

Naturskyddsföreningen har framgångsrikt kämpat för natur och miljö i över 100 år. Så det var med stor respekt vi tog oss an uppdraget att utveckla ett nytt kommunikationskoncept för deras mässor och event. Vi valde att lyfta fram varumärkets kärna, den svenska naturen, för att få besökarna att stanna upp, lyssna och ta in känslan. Steg ett togs i somras under Way out west, steg två vid höstens Vegovision. Scrolla och kolla.

Fotograf: Sebastian Kirppu.

 
Naturskyddsforeningen_Bakvagg-01
 
Naturskyddsforeningen_lyssnabild-03
 
Naturskyddsföreningen_rollup_stubbe-04
 
Naturskyddsforeningen_skog-05
 
Naturskydds_talong_spotify-07
 
Naturskydds_naturalreality-08
 
hand
 
Naturskydds_insta-09
 
Naturskydds_skyltar-10
 
IMG_9770